Nicki Minaj: Κατηγορεί το YouTube ότι έβαλε ηλικιακό περιορισμό στο νέο music video της για να μην πάρει προβολές

Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2022 - 9:17 μ.μ.

«Παίζετε το παιχνίδι των αριθμών για να λέτε ψέματα και να προσποιείστε ότι κάποιοι τα πηγαίνουν “καλά” ενώ δεν τα πηγαίνουν», έγραψε η Nicki Minaj.

Η Nicki Minaj εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά του YouTube το απόγευμα της Δευτέρας, αφού η πλατφόρμα έθεσε ηλικιακούς περιορισμούς στο νέο της μουσικό βίντεο για το «Likkle Miss Remix» με τον dancehall καλλιτέχνη Skeng, ισχυριζόμενη ότι η πλατφόρμα είναι «στο ίδιο κρεβάτι» με αντίπαλους καλλιτέχνες.

«Φανταστείτε το εξής. Έβαλαν περιορισμούς στο βίντεο μου, αλλά έχουν ένα εκατομμύριο φορές χειρότερα πράγματα στην κάλπικη πλατφόρμα τους», έγραψε η Nicki Minaj σε μία ανάρτησή της στο Instagram με ένα στιγμιότυπο της ειδοποίησης περί παραβίασης των οδηγιών της κοινότητας του YouTube.

«Αυτό το κάνουν για να σε εμποδίσουν να κερδίσεις, ενώ κάνουν διαφημίσεις για άλλους ανθρώπους και δημοσιεύουν ψεύτικα στατιστικά. Επειδή οι ίδιοι άνθρωποι που διαχειρίζονται το YouTube είναι στο κρεβάτι με μια συγκεκριμένη δισκογραφική εταιρεία και εταιρεία μάνατζμεντ», πρόσθεσε.

Σύμφωνα με το στιγμιότυπο, το βίντεο του «Likkle Miss Remix» κρίθηκε «ακατάλληλο για θεατές κάτω των 18 ετών».

Στο βίντεο εμφανίζεται μια ομάδα ανθρώπων να πίνουν και να χορεύουν, με τη Nicki Minaj να συνοδεύεται από γυναίκες χορεύτριες στο twerking καθ’ όλη τη διάρκεια του βίντεο, ενώ ενίοτε οι άντρες χορευτές εμφανίζονται σε προκλητικές πόζες.

Ο ηλικιακός περιορισμός αφαιρέθηκε τη Δευτέρα από το YouTube, το οποίο εξέδωσε δήλωση στο Complex λέγοντας ότι «αφαίρεσε τον ηλικιακό περιορισμό αφού διαπίστωσε ότι το βίντεο δεν παραβιάζει τις οδηγίες της κοινότητάς μας».

Η Nicki Minaj διέγραψε επίσης τις δύο οργισμένες αναρτήσεις της από το Instagram το βράδυ της Δευτέρας.

Η Nicki Minaj κατηγόρησε το YouTube ότι ευνοεί συγκεκριμένους καλλιτέχνες και «είναι στο ίδιο κρεβάτι με μια ολόκληρη δισκογραφική εταιρεία και εταιρεία μάνατζμεντ», χωρίς να κατονομάσει κάποια εταιρεία.

Η ράπερ δεν άφησε στο απυρόβλητο ούτε το δικό της στρατόπεδο, καθώς υποστήριξε ότι η εταιρεία της αρνήθηκε να «αγοράσει διαφήμιση για τα βίντεό μου».

Το μόνο πρόσωπο στο οποίο αναφέρθηκε ονομαστικά στις αιχμές της η Nicki Minaj ήταν ο Lyor Cohen, ο παγκόσμιος επικεφαλής μουσικής της Google και του YouTube. Αφού ανέφερε ότι όποιος στέκεται εμπόδιο στο δρόμο της θα πρέπει να πάει να προβεί σε σεξουαλικές πράξεις με τη μητέρα του, πρόσθεσε: «Lyor καλύτερα να μην είσαι εσύ».

Η Nicki Minaj έγραψε σε άλλη ανάρτηση για το θέμα: «Αυτό έγινε για να μας σταματήσουν από το να έχουμε πολλές προβολές τις πρώτες 24 ώρες. Οι τύποι στην εταιρεία μου επιτρέπουν στους ανθρώπους να χρησιμοποιούν τα βίντεό μου όλη την ώρα για να προωθήσουν αδύναμες βλακείες, αλλά είπαν ότι δεν μπορούμε να αγοράσουμε διαφήμιση για τα βίντεό μου».

Απευθυνόμενη στο YouTube, η συνέχισε: «Ήρθε η ώρα να πείτε στους ανθρώπους ότι είστε στο κρεβάτι με μια ολόκληρη δισκογραφική εταιρεία και μια εταιρεία μάνατζμεντ! Πόσο καιρό παίζετε το παιχνίδι των αριθμών για να λέτε ψέματα και να προσποιείστε ότι κάποιοι τα πηγαίνουν “καλά” ενώ δεν τα πηγαίνουν;».

«Πόσο διαφημιστικό χώρο αγόρασαν αυτοί οι άνθρωποι για να προωθηθούν στο κανάλι μου τα τελευταία πέντε χρόνια!»

Το μουσικό βίντεο για τη συνεργασία της Nicki Minaj και του Skeng δημοσιεύθηκε στο YouTube την Κυριακή. Το «Likkle Miss Remix» συμπεριλήφθηκε στην greatest hits συλλογή «Queen Radio: Volume 1» της Minaj που κυκλοφόρησε πριν από ένα μήνα.

Ακόμα και με τον περιορισμό της παρακολούθησης από άτομα κάτω των 18 ετών, το βίντεο του «Likkle Miss Remix» συγκέντρωσε περίπου 800.000 προβολές σε περίπου μία ημέρα.

 

ΠΗΓΗ:hit-channel

Περισσότερα NEWS

Podcasts

  • Το Βήμα Σήμερα

    Πώς μετασχηματίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ ενόψει Ευρωεκλογών

    Ο Άρης Ραβανός, πολιτικός συντάκτης στο Βήμα, σχολιάζει το στοίχημα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και το προεκλογικό κλίμα στα στρατόπεδα των υπόλοιπων κομμάτων.

Weather&go!

  • Fri

    21°C

  • Sat

    23°C

  • Sun

    25°C

  • Mon

    25°C