200.000 ακόμη συνδρομητές χαιρέτησαν το Netflix και ξέρουμε το λόγο

Πέμπτη, 21 Απριλίου 2022 - 3:30 μ.μ.

Ξεχάστε τους κοινούς κωδικούς και πείτε καλησπέρα στις διαφημίσεις.

 

Η κατρακύλας της δεκαετίας για την πλατφόρμα που μάλλον κούρασε. Το Netflix θα εισαγάγει μια φθηνότερη επιλογή αλλά θα παίζει διαφημίσεις για τους συνδρομητές τα επόμενα δύο χρόνια (τίποτα δεν είναι τσάμπα αδέλφια, μην το ξεχνάτε) και θα βρει τρόπο να σταματήσει τους συνδρομητές που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασής. Άμεσα. Μαζική φυγή προβλέπεται.

Netflix drops 19% after forecasting a big drop in subscribers https://t.co/4S9G0uckZp pic.twitter.com/XrfAEAvfk3

— Bloomberg Markets (@markets) April 19, 2022

Το Netflix θα περιορίσει επίσης τις δαπάνες του σε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές ως απάντηση στις απώλειες πελατών. Ανακεφαλαίωση: θα βάλουν διαφημίσεις, ο καθένας θα πληρώνει συνδρομή που δεν θα μοιράζεται, ταινίες της προκοπής με υψηλό budget δεν θα ξαναδούμε, άρα φελάκια και HBO Max καλησπέρα.Η Wall Street οδήγησε τη μετοχή του Netflix σε πτώση 26% μετά το καμπανάκι της Τρίτης και διέγραψε περίπου 40 δισεκατομμύρια δολάρια από τη χρηματιστηριακή του αξία. Από τότε που προειδοποίησε τον Ιανουάριο για ασθενή αύξηση των συνδρομητών, η εταιρεία έχασε σχεδόν το ήμισυ της αξίας της.

Ο συνιδρυτής Reed Hastings έχει πει εδώ και χρόνια ότι δεν θέλει να βάλει διαφημίσεις στην πλατφόρμα και ότι δεν είχε πρόβλημα με την κοινή χρήση του κωδικού πρόσβασης. Αλλά η εταιρεία αλλάζει πορεία αφού έχασε 200.000 πελάτες το πρώτο τρίμηνο, η πρώτη φορά που έχει χάσει συνδρομητές από το 2011. Το Netflix προέβλεψε ακόμη ότι θα συρρικνωθεί το συνδρομητικό κοινό κατά άλλα 2 εκατομμύρια πελάτες το τρέχον δεύτερο τρίμηνο, μια τεράστια ήττα για μια εταιρεία που δήλωσε ότι είδε ετήσιά αύξηση κατά 25 εκατομμύρια συνδρομητές.

Οι μετοχές, που έχουν ήδη υποχωρήσει περισσότερο από 40% φέτος, υποχώρησαν έως και 27% στα 256 δολάρια σε συναλλαγές μετά τις ώρες λειτουργίας. Η εταιρεία είπε ότι υπάρχουν περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία της και δεν πληρώνουν γι' αυτήν, εκτός των 221,6 εκατομμυρίων συνδρομητών της. Τα προβλήματα του Netflix είναι μια προειδοποίηση για τους ανταγωνιστές του. Η Disney υποχώρησε έως και 5,2% στις εκτεταμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση της προοπτικής του Netflix, ενώ η Warner Bros. Discovery Inc., ιδιοκτήτης του HBO Max, υποχώρησε έως και 2,8%. Τρέμουν οι επενδυτές.Ο ‘Ελον Μάσκ κατηγορεί τη woke κουλτούρα για την κατρακύλα του Netflix.

The woke mind virus is making Netflix unwatchable

  • ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΟΥ.ΜΠΟΥ
  •  
— Elon Musk (@elonmusk) April 20, 2022

Παρακινώντας τους πελάτες να πληρώσουν και να βλέπουν διαφημίσεις - το Netflix αρχίζει να μοιάζει με αυτό που αντικατέστησε. Το Netflix ήξερε ότι με  την αύξηση της τιμής η πτώση ήταν αναμενόμενη. Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία κόστισε στην εταιρεία άλλους 700.000 πελάτες όταν αναγκάστηκε να αποσύρει την υπηρεσία της στη Ρωσία, με αποτέλεσμα την απώλεια 300.000 πελατών στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Η Ασία ήταν το μοναδικό φωτεινό σημείο. Το Netflix πρόσθεσε περισσότερους από 1 εκατομμύριο πελάτες στην περιοχή, φυσικά τους προσέλκυσε  από δημοφιλείς νέους τίτλους στα κορεατικά.

Netflix stock down 20% after 1.4 billion people in India realize they can all share the same password

— Dr. Parik Patel, BA, CFA, ACCA Esq. (drpatel.eth) (@ParikPatelCFA) April 19, 2022

Η Netflix Inc (NFLX.O) δήλωσε ότι ο πληθωρισμός, ο πόλεμος στην Ουκρανία και ο σκληρός ανταγωνισμός συνέβαλαν στην απώλεια συνδρομητών για πρώτη φορά σε περισσότερο από μια δεκαετία και προέβλεψε μεγαλύτερες απώλειες στο μέλλον. Τώρα ήταν καλή η καραντίνα ε;Η τελευταία έρευνα Digital Media Trends από την Deloitte, που κυκλοφόρησε στα τέλη Μαρτίου, αποκάλυψε ότι η Generation Z, οι καταναλωτές ηλικίας 14 έως 25 ετών, αφιερώνουν περισσότερο χρόνο παίζοντας παιχνίδια παρά βλέποντας ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές στο σπίτι ή ακόμα και ακούγοντας μουσική.

Η πλειονότητα των καταναλωτών Gen Z και Millennial που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας βίντεο που έχουν δημιουργηθεί από χρήστες όπως αυτά στο TikTok και στο YouTube παρά βλέποντας ταινίες ή εκπομπές σε μια υπηρεσία ροής. Τώρα είναι καλοί οι boomers ε; Μήπως πέρασε η μόδα του streaming;

ΠΗΓΗ:provocateur

Περισσότερα NEWS

Podcasts

  • Το Βήμα Σήμερα

    Ποιος πραγματικά ήταν ο Λόρδος Μπάιρον

    Ο Μάρκος Καρασαρίνης, αρχισυντάκτης και αρθρογράφος στα ένθετα «Νέες Εποχές» και «Βιβλία» του Βήματος, περιγράφει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του Λόρδου Μπάιρον και τη σχέση του με την Ελλάδα, με αφορμή τα 200 χρόνια από τον θάνατό του.

Weather&go!

  • Fri

    21°C

  • Sat

    20°C

  • Sun

    22°C

  • Mon

    20°C